Kerstwens voor een Kind 9 December

4 december 2017

Op zaterdag 9 december van half 11 ’s ochtends tot ongeveer half 1 ’s middags staat de PvdA op straat in Katwijk met warme chocolademelk en een grabbelton met kleine cadeautjes! We nodigen iedereen graag uit om langs te komen in de Princestraat om warm te worden en een mooie kerstwens voor kinderen op te schrijven. Kinderen mogen natuurlijk een presentje grabbelen!

Heeft u zelf nog leuke kleine cadeautjes liggen die in de grabbelton mogen? Donaties zijn van harte welkom. Alle cadeautjes die aan het einde over zijn, doneren we aan de voedselbank.

Geen kind zou in armoede moeten opgroeien! Nederland is een rijk land, maar dat geldt niet voor iedere inwoner. Ook in de gemeente Katwijk leeft ongeveer 5% onder of rond het sociaal minimum, en doen ongeveer 150 gezinnen noodgedwongen een beroep op de voedselbank. Help ons om aandacht te vragen voor dit probleem: schrijf een mooie kerstwens!

Vorig jaar was de eerste Kerstactie van de PvdA voor kinderen in armoede een groot succes. We haalden tientallen mooie ideeën op om de Katwijkse kinderen in armoede te helpen. Dit jaar willen wij dat natuurlijk herhalen en we hopen dan ook dat u in groten getale en in gepaste kerststemming ons komt helpen dit doel te bereiken.