PvdA op bezoek bij de Hockey Club Catwijck

Door Tom Reedijk op 29 februari 2020

Vorige week was de PvdA op bezoek bij de Hockey Club Catwijck.
Wij blijven de dialoog aangaan met individuen en organisaties in de gemeente om het te hebben over wat er speelt, wat er goed gaat, wat er beter kan en wat de mogelijkheden zijn om vanuit de politiek bij te dragen.

Met maar liefst 600 leden heeft de club een rijke historie, een mooi ingericht pand en twee moderne sportvelden waar enthousiast gebruik van wordt gemaakt.

Het is ook een erg maatschappelijk betrokken club, met onder meer het zorgen voor inclusiviteit met het bieden van vervoer en materieel voor rolstoelhockeyers. Het gesprek kwam dan ook op de Maatschappelijke Agenda Samen Meedoen 2019 – 2023, waarin gestuurd wordt op het behalen van maatschappelijke doelen en sportclubs absoluut aan kunnen bijdragen en in kunnen worden ondersteund.

Wij zullen als PvdA ons blijven inzetten voor een gezonde en hechte gemeente waarin iedereen mee kan doen en zullen sportclubs als Hockeyclub Catwyck ondersteunen bij de grote rol die zij hierin spelen.

Tom Reedijk

Sinds 2017 kan ik mijzelf Valkenburger noemen. Valkenburg is echt een fijn dorp om te wonen met een sterke eigen identiteit. Denk bijvoorbeeld aan de Paardenmarkt of het zichtbare Romeinse verleden. En de band met het voormalige vliegkamp. Maar dat zit ‘m ook in de kleine dingen: mensen die elkaar groeten wanneer ze elkaar tegenkomen

Meer over Tom Reedijk