Stuur een kaartje naar iemand die je waardeert!

Door Tijmen de Vries op 7 februari 2022

Het is bijna Valentijnsdag. Dit jaar zetten we deze dag in het thema van de helden in onze dorpen. Mensen die altijd bereid zijn om anderen te helpen, zich onvermoeibaar inzetten voor hun club, of die voor jou persoonlijk veel hebben betekend. We geven daarom iedereen in de gemeente de kans om iemand die zij waarderen, een persoonlijke kaart te sturen. Op onze kosten en door ons bezorgd, binnen de gemeente!

Of het nou de vrijwilliger is, die zich elke week weer inspant voor anderen. Of iemand die in een tijd toen alles tegen zat, toch heeft doorgebeten. Er zijn genoeg redenen om je buurtgenoten in het zonnetje te zetten. Stuur diegene daarom een persoonlijke kaart en laat weten dat je hen waardeert. Wil je er eentje sturen? Klik dan hier!

Kom ons vooral ook in persoon bezoeken, voor een praatje en om zelf een kaartje te schrijven. We staan 11 februari tussen 14:00 en 16:00 op het Marktplein in Katwijk. Op 12 februari staan we tussen 14:00 en 16:00 in de Hoftuin, Rijnsburg. Dan kan je zelf de kaart schrijven en zorgen wij ervoor dat ‘ie goed terecht komt.

We kijken er naar uit om je te spreken!

Tijmen de Vries

Ik ben geboren en getogen in Rijnsburg. Wat het leven ook bracht, de gemeente voelde altijd als thuis. Sinds april van 2022 ben ik burgerlid namens de PvdA Katwijk en mag ik jou vertegenwoordigen bij vergaderingen! Kunnen leven in een sociaal, groen, en vrij land is zoveel waard. En wat vind ik het mooi om

Meer over Tijmen de Vries