Standpunten in makkelijke taal!

Hier kan je lezen wat onze punten zijn voor de verkiezingen. We hebben daarvoor een foto waar je de punten op kan lezen. Ook staat er een filmpje waar je kunt kijken naar wat wij willen. Als je een vraag hebt mag je altijd een e-mail sturen naar Matthijs: matthijs@pvdakatwijk.nl. Of stuur een berichtje op facebook: www.facebook.com/pvdakatwijk

Klik op de foto om hem groter te maken:

Hier staat ons filmpje met wat wij willen: