Stuur een kaartje!

Het is bijna Valentijnsdag! Om deze dag te vieren, brengt de PvdA Katwijk kaartjes rond in de gemeente. Is er iemand uit Rijnsburg, Valkenburg, of Katwijk die jij extra in het zonnetje wil zetten? Dan laten wij graag jouw persoonlijke boodschap achter in hun brievenbus!

Je favoriete juf, die vrijwilliger die elke woensdag en zaterdag met snertweer langs het veld staat te coachen, de buurvrouw op de hoek die een lastig jaar gehad heeft, de onvermoeibare mantelzorger die altijd voor je klaar staat, je neef van wie je laatst de auto mocht lenen… of toch die stiekeme vlam?

Wie het ook is, stuur een kaartje (mét een klein cadeautje!) naar een dorpsgenoot die het verdient! Om ze te bedanken voor hun harde werk, uit te nodigen voor een kopje koffie binnenkort, of gewoon om ze te laten weten dat je aan ze denkt. Op onze kosten en door ons bezorgd, binnen de gemeente!

Wil jij je waardering voor iemand delen? Laat dan hieronder je persoonlijke boodschap achter, met de naam en het adres van degene die je wil verrassen. Hun naam, adres en de boodschap zelf blijven natuurlijk goed beschermd en zullen alleen gebruikt worden om jouw kaart goed af te leveren!

Online een kaartje insturen kan tot en met zaterdag 12 februari, 18:00.

Je kan ons ook komen opzoeken op vrijdag 11 februari, dan staan wij tussen 14:00 en 16:00 op de Katwijkse markt. Op zaterdag 12 februari zijn we te vinden in de Hoftuin in Rijnsburg, tussen 14:00 en 16:00. Dan kan je bij ons persoonlijk de kaart komen schrijven en zorgen wij ervoor dat ‘ie goed terecht komt.