Eindelijk een renovatie voor Scum.

27 maart 2024

Eindelijk een renovatie voor Scum.

Van spelen in een bandje tot het organiseren van een sportactiviteit of schoolfeest: Scum is dé plek voor jongeren om hun talenten te kunnen ontwikkelen!

Het jongerencentrum verdient daarom meer aandacht van de politiek. Een plek als scum is namelijk niet vanzelfsprekend en moet je daarom als gemeente koesteren en in durven te investeren.

Daarom is de Partij van de Arbeid heel erg blij dat de gemeente eindelijk inzet om het pand van het jongerencentrum te renoveren.

Jarenlang weggekeken.

Maar laten we wel eerlijk zijn: de politiek heeft jarenlang te vaak weggekeken door niet te luisteren naar de wensen van het jongerencentrum. PvdA-fractievoorzitter Matthijs: ‘Negen jaar geleden stond het water ze al aan de lippen, laten we nu eindelijk eens de boel gaan verbouwen bij Scum’. Gelukkig is de kogel nu eindelijk door de kerk.

Wij hopen dat het college vanaf nu een luisterend oor blijft bieden voor deze fantastische plek en snel aan het werk gaat!