Betaalbaar en duurzame warmte

Door Tijmen de Vries op 15 september 2023

⚡Goed klimaatbeleid is sociaal beleid! Door samen te werken met andere gemeenten, kunnen we goedkoop en betrouwbaar van het gas af in Katwijk.

🔥Er zijn duurzame manieren om warmte op te wekken. Bijvoorbeeld door de hitte uit de grond te halen, of het te vervoeren uit de Rotterdamse Haven.

💰Samen met huizen isoleren is dit dé manier om energie betaalbaar te maken. De gasprijzen kunnen zomaar stijgen. Maar de prijs van duurzame warmte blijft stabiel, als we het samen doen.

✊De PvdA wil dat inwoners zeggenschap krijgen over hoe dit eruit gaat zien. De gemeente moet duidelijk maken wat dit voor je portemonnee betekent.

🏡Als we dit goed aanpakken, zitten we er na 10 jaar betaalbaar warmpjes bij. En is niet de markt de baas, maar de inwoners.

Tijmen de Vries

Ik ben geboren en getogen in Rijnsburg. Wat het leven ook bracht, de gemeente voelde altijd als thuis. Sinds april van 2022 ben ik burgerlid namens de PvdA Katwijk en mag ik jou vertegenwoordigen bij vergaderingen! Kunnen leven in een sociaal, groen, en vrij land is zoveel waard. En wat vind ik het mooi om

Meer over Tijmen de Vries