Nog steeds veel stress door leerlingenvervoer

Door Tijmen de Vries op 29 september 2023
🚨Het gaat mis in het leerlingenvervoer! Sinds het begin van het schooljaar krijgen Tijmen en Truus wéér pijnlijke verhalen binnen van ouders over gemiste ritten, slechte communicatie en veel stress bij hun kinderen. De PvdA wil verbetering.👇
🚐Ja, het is opboksen tegen een groot personeelstekort. Je kan daar alleen goed mee omgaan als er totale helderheid is tussen ouders en de vervoerder. Als dat er niet is, raken ouders en kinderen in de stress. Terwijl je moet kunnen rekenen op goed vervoer.
✊Binnen een paar weken krijgen we een update over het leerlingenvervoer. We hebben de wethouder gevraagd om hier bovenop te zitten en uitleg te geven aan de raad. Het is nu tijd om de koppen bij elkaar te steken en te kijken hoe dit echt beter kan.\
💌Daarvoor hebben we elkaar nodig. Heb je zelf ervaringen die je zou willen delen? DM ons of stuur een mailtje naar [email protected]. Dan kunnen we samen kijken wat er beter moet en hierover goede voorstellen doen in de gemeenteraad.
Tijmen de Vries

Ik ben geboren en getogen in Rijnsburg. Wat het leven ook bracht, de gemeente voelde altijd als thuis. Sinds april van 2022 ben ik burgerlid namens de PvdA Katwijk en mag ik jou vertegenwoordigen bij vergaderingen! Kunnen leven in een sociaal, groen, en vrij land is zoveel waard. En wat vind ik het mooi om

Meer over Tijmen de Vries