Linkse niet-PvdA’er in Katwijk? Laat je overtuigen!

10 maart 2022

Ben jij een links persoon in gemeente Katwijk, maar ben je er nog niet uit of je PvdA Katwijk gaat stemmen met de gemeenteraadsverkiezingen in maart? Dan zouden we je graag proberen te overtuigen.

Of je nou een overtuigd SP’er bent, die snakt naar een partij die gegrond is in de samenleving, echt weet wat er speelt en opkomt voor de kleine man. Of een GroenLinkser met zorgen over hoe we de gemeente gaan verduurzamen, maar het idee heeft dat PvdA te vergrijsd is om echt progressief te zijn. Of iemand met een warm hart voor de Partij voor de Dieren, die zich afvraagt welke partij nou écht het beste voor heeft met de natuur om ons heen.

Graag nemen we je mee in onze standpunten, om te laten zien dat wij de dingen die voor jou belangrijk zijn serieus nemen. Wij weten het zeker: iedereen met een links hart en sociale stem, is thuis bij de PvdA Katwijk. Geef je ons een kans?

Dan laten we je graag weten hoe wij SP-standpunten voor elkaar weten te knokken en zullen blijven strijden voor gemeente waarin mensen gelijk zijn.

Dan leggen we graag uit waarom de groene links-progressieve standpunten van GroenLinks bij ons in goede handen zijn.

Dan nemen we de Partij voor de Dieren-stemmer graag mee in onze visie voor een gemeente waar mens en dier volwaardig samenleven.