Open dag voor de Voorraadkast

Door Matthijs van Tuijl op 17 september 2023

🌹Iedereen heeft recht op een fatsoenlijk bestaan. Op eten, een huis, een dak boven je hoofd en om mee te kunnen doen in Katwijk.
🥦De Voorraadkast speelt daarbij, net als de Voedselbank, een hele belangrijke rol. 60 gezinnen helpt Co Viele nu al de maand door te komen met een tas boodschappen.
📅Afgelopen zaterdag was de open dag bij de nieuwe locatie in het PMT gebouw in Katwijk a/d Rijn. Als PvdA gingen we natuurlijk langs om dit mee te vieren. Fractievoorzitter Matthijs van Tuijl: ‘Al jaren hebben we ons ingezet voor een goede locatie voor de Voorraadkast en we zijn heel blij dat we deze open dag samen konden vieren’
💶Armoede wordt in Nederland en in Katwijk steeds groter. Steeds meer gezinnen hebben het moeilijk. Als PvdA doen we daarom vaak voorstellen om meer mensen te kunnen helpen. Met boodschappen, maar ook om mee te kunnen doen met schooluitjes of door bijstandsregelingen te verruimen.
🙋Samen kunnen we iets doen aan dit probleem. Door anderen te helpen, door als gemeente meer te doen en door simpelweg naar elkaar om te zien.

Matthijs van Tuijl

Mijn naam is Matthijs van Tuijl en ik ben trots de fractievoorzitter van de PvdA in Katwijk te mogen zijn. Katwijk is de gemeente waar ik geboren en opgegroeid ben. Het is de plek waar ik me altijd thuis heb gevoeld en waar vrienden en familie wonen. Ik ben nu 35 jaar en in die

Meer over Matthijs van Tuijl